بازدید از گیاه Ricite از یک مشتری ایران

2023-06-26

در 22 ژوئن 2023، جشنواره سنتی قایق اژدها، همچنین اولین روز پس از نمایشگاه PMEC China 2023 در شانگهای (19 ژوئن تا 21 ژوئن).یک مشتری سعید از ایران که در اولین روز نمایشگاه PEMC چین 2023 (19 ژوئن 2023) از غرفه ما بازدید کرد تأیید کرد که برای بازدید از کارخانه هوژو ما هماهنگ کرده است.

ساعت حرکت پرواز سعید ساعت 23 بود.بنابراین، ما به هتلی که او در شانگهای زندگی می کرد رفتیم و او را حدود ساعت 7:30 صبح بردیم.با توجه به جشنواره قایق اژدها، ما در تعطیلات بودیم.هیچ کارگری در کارخانه نبود.رئیس ما آقای ژو داکای و مدیر آقای ژو شینیائو شخصاً با سعید همراهی کردند.

وقتی سعید از خط تولید ما بازدید کرد و جزئیات پمپ های محرک مغناطیسی با پوشش فلوروپلیمر را دید، از روند قوطی های ما بسیار راضی بود.سعید خیلی سوال پرسید و با دقت به جواب های ما گوش داد و از گیاه ما عکس های زیادی گرفت.و او همچنین در مورد فرآیند تست پمپ، زمان تحویل و موجودی ما پرسید.وقتی به اتاق جلسه برگشتیم، او از کیفیت ما ابراز رضایت کرد و می خواست توزیع کننده انحصاری در ایران باشد.

آخرین اخبار شرکت بازدید از گیاه Ricite از یک مشتری ایران  0

ما همچنین یک گشت کوتاه در مناظر نزدیک انجام دادیم و در راه بازگشت به فرودگاه بین‌المللی پودونگ، او به ما گفت که می‌خواهد همکار تجاری بلندمدت ما باشد.و او به ما گفت که روز مهم و معناداری را با ما سپری کرده است.

Ricite (Zhejiang) Science & Technology Co., Ltd.
susanmeng@ricitepump.com
+86-572-2171515
پلاک 3789، جاده شوشان، منطقه وکسینگ، شهر هوژو، استان ژجیانگ، چین
پیام بگذارید
*پست الکترونیک
*پیام
ارسال
چین کیفیت خوب پمپ محرک مغناطیسی فولاد ضد زنگ تامین کننده. حق چاپ © 2023-2024 ricitepump.com . تمامی حقوق محفوظ است.